Re: Czy oplaci sie podkrecic procka?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:45:43 MET

> procka...zakładam że masz dobrą pamięć, dobrą pastę termoprzewodzącą, duży
> radiator i dobry cooler na nim, podczas podkręcania może warto coś nałożyć
> też na samą pamięć czy chipset ?

Pamiec chyba dobra (Kingstom), radiator i cooler sa oryginalne dolaczone
razem z prockiem. RAM nie ma dodatkowego chlodzenia, a na NB jest radiator +
cooler (fabryczny w IS7)
> a może warto zainwestować też w inne komponenty ?
> może nowy lepszy wydajniejszy dysk? albo raid z takich dysków?
> Seagate'y na SerialATA wychodzą bardzo optymalnie...dyski od zawsze były
> bardzo wąskim gardłem...

Wymiana dysku to dlegla perspektywa - obecny mi wystarcza narazie ;-)
> człowieku 2.4GHz to naprawde dużo...nawet na takiego DOOM3

Wiem, mimo wszystko chcialbym go podniesc
> podejrzewam że wymiana karty graficznej na lepszą by pomogła bardziej w
> takiej grze niż bonus w postaci MHz na procku

Pewno tak. Mysle nad 9600Pro, XT lub 9800
> zresztą nie wiem do czego używasz komputera...

Do AutoCADa, 3DStudio Maxa, obrobki filmow. Ale braciak chce zawsze byc na
bierzaco z grami ;-)

Pozdr.
Paweł