Re: kierownice do gier

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 12:51:10 MET

Demostenes napisał(a):
> Przeczytać instrukcję obsługi (papierową lub PDF).
zrobiłem to zanim napisałem na grupę...

> Uruchomić zainstalowany z kierownicą program do kalibracji (najpewniej nie
> kalibrowałeś, a zawsze trzeba).
> Dokonać kalibracji (analogicznie do zwykłego joja ;))
no, ale kalibruję się tylko położenie "zerowe", nieprawdaż?
nie widziałem w windowsie (do kiery nie było nic oprócz driverów) opcji,
żeby kalibrować "strefę ruchu"...
czy ja po prostu nie wiem, jak to zrobić?

> Sprawdzić działanie w grze...
jak mówiłem - nie zależy to od gry - to kwestia "globalnych" ustawień

> W razie problemów przeszukać google.
szukałem :(,

--
pzdrv,