Re: co ożywi bazę danych?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 14:29:19 MET

Użytkownik "Arturo" <arturk@rower.com.DEL> napisał w wiadomości
news:co4m2q$h2p$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 11/25/2004 12:31 AM, Użytkownik Feromon napisał:
>
> (cut)
>
> Po pierwsze - jaka baza danych?
> A po drugie - wymieniajac sprzet, jestes w stanie sprawic iż baza bedzie
> chodzic powiedzmy 100 razy szybciej (a co, optymista jestem :-) ).
> Optymalizujac zapytania/indeksy/itd jestes w stanie sprawic że całosc
> bedzie chodzic nawet 1000000 szybciej.

Baza M$ Acces. Nie ja pisałem, nie mam wpływu :(
Jest używana lokalnie i z drugiego kompa po LANie. Tylko dwa kompy.
Obecnie dysk chyba UDMA33, więc może SATA da kopa w przód.
Nie wiem czy stary komp to zaakceptuje. Dlatego tu pytam.
A jak po LANie to się zobaczy, 100 Mb to nie mało...

Pozdrawiam
Feromon