Re: co ożywi bazę danych?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:47:30 MET

Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości
news:co4mn5$8jt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Arturo" <arturk@rower.com.DEL> napisał w wiadomości

> Baza M$ Acces. Nie ja pisałem, nie mam wpływu :(
> Jest używana lokalnie i z drugiego kompa po LANie. Tylko dwa kompy.
> Obecnie dysk chyba UDMA33, więc może SATA da kopa w przód.
> Nie wiem czy stary komp to zaakceptuje. Dlatego tu pytam.
> A jak po LANie to się zobaczy, 100 Mb to nie mało...

A czy podczas tej powolnej pracy owej bazy komputer faktycznie korzysta z
dysku ? Wystarczy spojrzec na kontrolke...
Moze i tak ma skeszowane odpowiednie tabele w ramie i dysku nie uzywa -
muliloby go wtedy procesor lub bardzo zle zaprojektowana baza.

A jesli przymula go z powodu korzystania z dysku, to moze troche RAMu mu
pomoze?
BTW: jak duza jest ta baza w MB ?

--
pzdr.