CRT do 600 zł

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 14:31:46 MET

Panowie, mam dla was zadanie bojowe. Otóż mój wiekowy siemens ma już
swoje lata i potrzebuję zakupić monitorek 17" CRT. Jako że kasy na
tony nie mam więc budżet ograniczam do max. 600 zł. Monitorek musi
mieć co następuje:
- 17" CRT
- gwarancja doodr to door (przynajmniej rok takiej gwary)
- cena do 600 zł
- rozdzielczość 1024x768 100Hz (ewentualnie ujdzie 85) i 1280x1025 75
Hz
- dobra geometria, ładne kolorki
- nowy na gwarancji (allegro raczej odpada)

Rozglądnąłem się trochę i pasi mi kilka modeli:
- Samsung 795 MB/DF
- Miro P17F98i
- AOC HT751

I nic więcej ciekawego nie znalazłem ...

Monitor będzie używany do gier, programowania, nieco pracy biurowej,
filmy ... (czyli właściwie do wszystkiego). Czasami (rzadko bo rzadko
ale czasami może to być potrzebne) będzie mi potrzebny obraz
wyświetlany w rozdzielczości 1280x1024, więc minimum 75 Hz w tej
rozdziałce musi być. Najlepiej byłoby kupić 19", ale nie mam aż tyle
miejsca a po drugie nie będę wywalał kasy na to żeby dwa razy w
tygodniu po dwie godzinki przełączać obraz na 1280x1024.

Doradzicie coś? Miał ktoś z was może któryś z wymienionych przeze mnie
monitorów?

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)