Re: kierownice do gier

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 09:09:58 MET

Użytkownik "squallik" <zx9r-wywalTO-@-toTEZ-puchaczy.waw.pl> napisał w
wiadomości news:co37en$t29$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
> kupiłem wczoraj sobie kierownicę - Apollo RW-5000 z FF.
> wszystko niby OK, poza dziwnym "skalibrowaniem" kierownicy.
> mianowicie chodzi o to, że maksymalny zakres wychylenia tej kierownicy
> wynosi jakieś 10 stopni w każdą stronę...
> powinno być 90 w każdą, ale niestety - po skręceniu o 10 stopni kierownica
> zachowuje się tak samo, jakby skręcić do końca.
> oczywiście w ten sposób grać się nie da (Colin 2005), bo malutkie
> skręcenie kierownicą powoduje całkowity skręt kół :(,
> nie jest to kwestia tej gry, bo ogólnie pod windowsem jak się testuje
> [...]

Przeczytać instrukcję obsługi (papierową lub PDF).
Uruchomić zainstalowany z kierownicą program do kalibracji (najpewniej nie
kalibrowałeś, a zawsze trzeba).
Dokonać kalibracji (analogicznie do zwykłego joja ;))
Sprawdzić działanie w grze...
W razie problemów przeszukać google.

Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)