kierownice do gier

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 00:59:33 MET

witam,
kupiłem wczoraj sobie kierownicę - Apollo RW-5000 z FF.
wszystko niby OK, poza dziwnym "skalibrowaniem" kierownicy.
mianowicie chodzi o to, że maksymalny zakres wychylenia tej kierownicy
wynosi jakieś 10 stopni w każdą stronę...
powinno być 90 w każdą, ale niestety - po skręceniu o 10 stopni
kierownica zachowuje się tak samo, jakby skręcić do końca.
oczywiście w ten sposób grać się nie da (Colin 2005), bo malutkie
skręcenie kierownicą powoduje całkowity skręt kół :(,
nie jest to kwestia tej gry, bo ogólnie pod windowsem jak się testuje
wychylenia, to właśnie po skręcie kołem kierownicy o 10 stopni wskaźnik
dochodzi do granicy :(,
jak można sobie z tym poradzić?

--
pzdrv,