Re: Dwa pytania o temperatury: GF2 i R9550

Autor: Tomek---Sz <szymkowiak.nospam_at_o2.nospam.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 23:37:11 MET

> Sprobuj wymienic na wiatrak slizgowy ( bardzo cichy ).
> Ewentualnie na radiator ( miedziany ).
>
> Jesli chodzi o R9550 to sa bardzo ciche i nie grzeje sie mocno.
>
> anubis

Witaj
Ja ma tą samą kartę GF2GTS i powiem tak wymienilem standardowy wentyl
z radiatorem na sam radiator ZALMANA na chipset niebieskiego
aluminiowego karta sie przegrzewała w grach np. NFS Hot Pursuit,
TombRaider AOD, wiec wyciagnalem go i wsadzielm intelowski radiator i
wentylator na chipset płyty głownej który miałem w zapasie przykleiłem
na 2 stronną taśmę klejącą 3M jest bardzo cichy i gry sie nie
wieszają
Pozdr
Tomek Sz