no 80 pin conductor connected?

Autor: tomek <c6_nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 23:35:41 MET

Witam!

Mam podłączony dysk Samsung SpinPoint P80 SP0812N do kontrolera na płycie
ECS k7vza. Pracuje jako master i jest jedynym urządzeniem na taśmie. Taśma
UDMA 133, ale kontroler tylko 66. Podczas uruchamiania kompa wyskakuje mi
coś w stylu "no 80 pin conductor connected" (dokładnie nie pamiętam).

Co to oznacza? Czy może to sprawiać jakieś problemy?

Poza tym dioda w obudowie od dysku mi nie mruga - czy może to być związane z
tym co powyżej? Podłączona jest na pewno dobrze, i w innej obudowie i innym
dysku to działało.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Tomek