Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 17:38:00 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 09:18:21 GMT, Tomek w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Tansze sa tylko promocje, reszta ok 5 - 10% drozej niz
> np. w komputroniku.

Jeśli komputronik jest wyznacznikiem normalnej ceny to ja wymiękam. Jeśli
mówię, że nie widziałem nic tańszego w MM niż w zwykłym sklepie to mam na
myśli raczej sklepy w stylu Proline, a głównie dlatego, że w moim mieście
MM i Proline są oddalone od siebie o jakieś 400 m.
Nawet promocje w MM są droższe, choć wiem że Proline ma prawie dumpingowe
ceny.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB