Re: W jaki sposob zmienic oznaczenia dyskow?

Autor: MrRoger <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 17:27:31 MET

Uzytkownik 'Sander' napisal(a) w wiadomosci
"news:co0qaa.3s4.9@Hobby.od.18.lat" takie cus:

> Panel sterowania -> Narzedzia administracyjne -> zarzadzanie komputerem ->
> zarzadzanie dyskami -> zmien litere dysku.

Tylko, ze ja mam W98 (sorki bo chyba niedopisalem).
Nie ma jakiegos malego programu, ktory by mi w tym pomogl?
Swoj dysk moge zmienic na partycje rozszerzona, ale kumpla, ktory mi
przyniesie swojego twardziela musze w jakis inny sposob nadac literke...

--
MrRoger