Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 09:11:45 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:cnuuh3.3ek.0@poczta.onet.pl...

Zaznaczam, że nie podejmę dalszej dyskusji w tym
- tak NTG, watku.

> Bo nie jesteś człowiekiem o szerokich horyzontach ?

A co ma horyzont do lubienia. Żebym miał "horyzont" 360stopni"
to tak jest...., i już :)

> Nie jestem obywatelem USA.

Nie zauważyłeś mojej watpliwości (dodam,
 gdybyś jeszcze nie zauważył - ten znak zapytania ...)

>Mieszkam w USA jednak od dobrych
> kilku lat po około 30 latach mieszkania w Polsce - mam porównanie
> w przeciwieństwie do człowieka który nosa nie wystawił z Polski
> albo był tylko w wielu krajach "przejazdem", oglądając go z wierzchu.

Niestety jak w wielu przypadkach, tylko Ci się tak wydaje.

> Czyli zgadzasz się z tym co mówię, że Amerykanie kradną
> w mniejszym natężeniu? No to co Ci właściwie chodzi ? :-)))

O to, abyś co jakiś czas TO zauważył :)
Nie traktuj mojej wypowiedzi jako stanowiska przeciw Tobie
a przeciw Twoim "szczególnym" poglądom.
Nawet by mi oko nie drgnęło, gdybyś mówiąc
o przestępstwach (przekrętach, ENRONACH i innych)
 w USA powiedział, że p r a w d o p o d o b n i e
w Polsce jest jeszcze więcej "tego".
Znajdź proporcje "mocium panie", a nie napiszę słowa
więcej w tej sprawie.

Pozdrawiam
Artur(m)

ps. Mieszkałem w Stanach odpowiednio długo
aby wiedzieć co piszę.