Re: LCD a karta grafiki-prolink gf4200

Autor: Kaktusak <rob_at_piast.trzepak.net>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 21:23:33 MET

ja bym po prostu trochę oszczędził na "lody" i wziął Sapphire
> R9600Pro 128MB za 479 zł (zwykły zwany Atlantisem a nie Adventage ze
słabymi
> pamięciami a niewiele niższą ceną) ...

Ten Pro ma sens? znalazlem takie cos Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB 128
Bit TV w pcproject za 450 zl, tam pewnie bym kupil bo mam tam 15 tramwajem
po pracy:)
Te 250 zl mam nadzieje dolozenia do prolinka to bym jeszcze odzalowal
Potem jakas zmiana na semptrona, 1024 mb na ddr i moze w kompletnej
modyfikacji za 1000 zl+to co za stare rzeczy sie sie zmieszcze:) i cale to
zamieszanie z powodu tego lcd, ale jak byl do wziecia
za 900 zl to sie nie zastanawialem

pozdrawiam