Re: LCD a karta grafiki-prolink gf4200

Autor: Kris <kris_at_twojepc.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 23:40:18 MET

Cześć,

> Ten Pro ma sens?

No pewnie. Nie jest to może "siłacz" ale Twój sprzęt jest już i tak sporym
ograniczeniem a przynajmniej są to karty w uczciwej cenie i nie wymagają
elektrowni do zasilania ...

> znalazlem takie cos Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB
> 128 Bit TV w pcproject za 450 zl, tam pewnie bym kupil bo mam tam 15
> tramwajem po pracy:)

Sprawdź tylko rodzaj pamięci ...
Mam nadzieję, że problem Prolink-LCD nie wynikał z uszkodzenia samego
monitora. Sprawdziłeś to?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."