Re: LCD a karta grafiki-prolink gf4200

Autor: Kris <kris_at_twojepc.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 20:27:08 MET

Cześć,

> Myslalem o jakims radeonie, kwota mysle ze do wydania to 600 zl
> maksymalnie,

Biorąc pod uwagę cennik www.esc.pl to za max. 600 zł miałbyś np. Gigabyte'a
9600XT ... nie ma w tym spec sensu bo za 699 są modowalne Sapphire R9800SE
256bit (za pomocą preparowanych sterów robi się z tego znacznie mocniejszy
R9800Pro) ... ja bym po prostu trochę oszczędził na "lody" i wziął Sapphire
R9600Pro 128MB za 479 zł (zwykły zwany Atlantisem a nie Adventage ze słabymi
pamięciami a niewiele niższą ceną) ...

> Moja wiedzia utknela na etapie podziali na orginalne Ati i inne,

Możesz spokojnie brać Gigabyte, Sapphire, HIS, Asus ...
Jak nie masz pewności to wybierz coś dla siebie i spytaj na grupie o
konkretną kartę ...
Większość "min" przy R9600Pro dotyczy kwestii pamięci ... mają być BGA
3.3-2.8ns i taktowanie 300MHz (marketingowo 600MHz) ...

BTW: "Oryginalne" (do pudełka) dla ATI które można było u nas kupić
produkowała firma Sapphire ...

> RK

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."