LCD a karta grafiki-prolink gf4200

Autor: Kaktusak <rob_at_piast.trzepak.net>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 19:23:49 MET

Wlasnie nabylem nowego LCD'ka Iiyame prolite e430, i zastanawiam sie teraz
nad wymiana grafiki
Dotad uzywalem 15 cali CTX PR500 i prolink gf4200 sprawowal sie
przyzwoicie, ale uzywana rodzielczosc to byla 800x600
W LCD jak wiadomo najlepsza jest fizyczna matrycy, w tym przypadku
1280x1024 czyli maksymalna prolinka i chyba juz nie najlepsza w wykonaniu
tej karty
I tu moje pytanie, czy oplacalna bedzie zamiana grafiki? , i na jaka
ewentualnie
Myslalem o jakims radeonie, kwota mysle ze do wydania to 600 zl
maksymalnie, komputer stary bo duron 1200 i 512 mb sdr i boje sie ze
skonczy sie wymiana calego zestawu, gry to raczej crpg i strategie ale
czasami tez fpp, jednak maniakiem liczby fps nie jestem zreszta widac to
po zestawie w jakim funkcjonuje do tej pory(d1200, gf4200), zmiany wymusil
wlasciwie dopiero ten lcd
Moja wiedzia utknela na etapie podziali na orginalne Ati i inne, teraz juz
chyba jest inaczej a moze jednak szukac jakies "firmowej" karty?
pozdrawiam
RK