Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 20:01:32 MET

"Lord Vader" <pvrfvhyn+ROT13@interia.pl> wrote in message news:1b6kc0thed7mv.p5hp56qtfnhb$.dlg@40tude.net...

> To ciekawe - zupełnie inne informacje poparte doświadczeniami możesz
> znaleźć np. na grupie ms-news.pl.windowsxp

Siedzą tam może jacyś prawnicy z Microsoft-Poland ?

> To przeczytaj ją przed zakupem i powiedz jak to zrobiłeś ;)

A dlaczego nie ? Jak nie wiesz co to OEM to idziesz na www.microsoft.pl
wstukujesz w pole "szukaj" słówko OEM i jako pierwsze znajduje Ci się
ten link: http://www.microsoft.com/poland/partner/oem/licencjonowanie.mspx
Masz tam do wglądu obie licencje OEM (ta na systemy operacyjne i na aplikacje).

> Oczywiście z pozycji zwykłego ciemnego w tych sprawach kupca.

Powiedz mi też jakim cudem "zwykły ciemny w tych sprawach kupiec" ma
dostęp do systemu w wersji przeznaczonej WYŁĄCZNIE dla producentów
systemów komputerowych ? Bo jeśli ktoś jest idiotą i nie wie co kupuje
to trudno obwiniać za to Microsoft - pretencje raczej do sprzedawców zanoś.
Warunki sprzedaży są dosyć jasne i nie jest to złodziejstwo...
Jeśli ktoś bierze auto w leasing to chyba też musi wiedzieć co to leasing
a nie mieć potem pretencji np. do banku, ze każe autko ubezpieczać??? ;-)