Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 19:17:36 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2004 09:00:08 -0600, poplecznik Rebelii Pszemol zeznał(a)
podczas tortur:

> Jeśli widzisz oszustwo to nie kupuj.

Tak robię - omijam takie sklepy dużym łukiem

> Nie jest to jednak powód, aby oszukać kogoś innego...

Czy ja coś takiego napisałem?
Nie zgadzam się tylko z obarczaniem całą winą kupujących a wybielaniem
sprzedawców.

> Nie stosuj komunistycznej czy hitlerowskiej
> "odpowiedzialności zbiorowej". To zamknięte koło: klienci będą oszukiwać
> bo sprzedawcy oszukują, sprzedawcy oszukują bo ciężko im związać koniec
> z końcem jak buroki psują płyty główne zapalniczką i kółko się zamyka.
> Trzeba to kółko przerwać - dać zarobić sprzedawcom, oszustów wyplewić
> i będzie dobrze...

J.w.

> Bzdura... System operacyjny OEM przywiązany jest do całego komputera.

To ciekawe - zupełnie inne informacje poparte doświadczeniami możesz
znaleźć np. na grupie ms-news.pl.windowsxp

> Przeczytaj ze zrozumieniem licencję. Jeśli się z nią nie zgadzasz to
> kup sobie wersję retail.

To przeczytaj ją przed zakupem i powiedz jak to zrobiłeś ;)
Oczywiście z pozycji zwykłego ciemnego w tych sprawach kupca.

> Nawiasem mówiąc wersja OEM nie upoważnia Cię
> do kupowania upgradów. Prawa narzuca tutaj producent i nie nazywałbym
> tego złodziejstwem - nikt Ci nie każe robić wbrew swojej woli...

Na ten temat przecież nic nie pisałem :]

--
Pozdro: Maciej