Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 07:05:49 MET

Dnia Mon, 22 Nov 2004 16:54:17 -0600, poplecznik Rebelii Pszemol zeznał(a)
podczas tortur:

> Z tego co mi wiadomo, wszystkie płyty domyślnie
> startują w trybie najwolniejszym aby zachować
> jak największą kompatybilność... To, że pamięci
> były właśnie tak ustawione mogło wynikać z tego
> że NIGDY nie zostały ustawione poprawnie...
> Potem, gdy już sprzeczaliście się z nim to on
> oczywiście chciał się "wykiwać" od niepotrzebnej
> roboty - ale umyślnego oszustwa ciężko mu zarzucić
> na podstawie takich tylko przesłanek jakie opisałeś...

Nie opisuję całości dokładnie bo wyszedłby tasiemiec na 10 stron - pamięci
były ręcznie przestawione początkowo na 100 - w sklepie po restarcie facio
od razu jak cmos zgłosił nieprawidłowe dane i kazał wdusić F1 to wlazł w
ustawienia pamięci i przestawił z Auto na 100 więc dokładnie wiedział co
jest zwalone. Takich przypadków mogę na pęczki podawać. Nie wiem coś się
uparł tych sprzedawców bronić - jest wśród nich tyle samo złodziei i
oszustów co wśród kupujących. Niestety :( Co do *polskiej* nieuczciwości,
to powiedz jak określić warunki sprzedaży OEM systemu M$ - sprzedają z np.
myszką a przy rejestracji - nie informując nawet słowem o tym fakcie w
licencji przywiązują system do płyty głównej. Czyżby Bill Gacie był
Polakiem? Bo to przekręt typowo w polskim stylu. ;)

--
Pozdro: Maciej