Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 23:54:17 MET

"Lord Vader" <pvrfvhyn+ROT13@interia.pl> wrote in message news:s2bc93y7njsg$.1ukl5542q2qzm$.dlg@40tude.net...
> Więc na 100% wiedział że wciska bubel, bo
> przestawił pamięci na 100 przed sprzedażą.
> I co - to pewnie też taki
> biedny, co go pożałować trzeba?

Z tego co mi wiadomo, wszystkie płyty domyślnie
startują w trybie najwolniejszym aby zachować
jak największą kompatybilność... To, że pamięci
były właśnie tak ustawione mogło wynikać z tego
że NIGDY nie zostały ustawione poprawnie...
Potem, gdy już sprzeczaliście się z nim to on
oczywiście chciał się "wykiwać" od niepotrzebnej
roboty - ale umyślnego oszustwa ciężko mu zarzucić
na podstawie takich tylko przesłanek jakie opisałeś...

> Tu się zgadzam - też mnie to wnerwia.

Później się bowiem okazuje, że jak ktoś nie ma tupetu aby
kogoś oszukiwać czy wykiwać to jest traktowany przez resztę
za idiotę i frajera... Czyli mamy akceptację społeczną dla
oszustów i pogardę dla uczciwości - odwrotnie niż powinno być.
I dopóki się to nie zmieni to nowe pokolenia Rodaków, wychowywane
w takiej atmosferze będą dokładnie tak samo kraść i oszukiwać
siebie nawzajem. A w państwie w którym wszyscy się na wzajem
starają wykiwać zamiast pomagać sobie nawzajem nigdy nie będzie
dobrze, każdy będzie kradł na swoje mozliwości - sprzedaca
w sklepie będzie kradł głupie DIMMy, urzędnik będzie kradł
pieniądze rządowe a minister będzie robił wielomiliardowe
przekręty i okradał budżet państwa - czyż już tak nie jest ?
Trzeba zacząć to zmieniać od siebie samego - właśnie nie pozwolić
SOBIE na drobne oszustwa, mimo iż widzimy jak wszyscy wokół
oszukują - wiem, że to trdune, ale warto się postarać i mieć
czyste sumienie...