Re: seagate sata i big problem

Autor: Mad <musiol-chyba.wiesz.ze.tego.tu.nie.ma_at_neostrada.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 23:23:11 MET

Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cntbd6$3am$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:mailman.194.1101144951.497.pecet@man.lodz.pl,
> Stanisław Kępiński <szydas@szydas.eu.org> typed:

Ostatnio znajomemu tez kupilem ten sam model, ale juz robiony w
> Chinach. Po 3 miesiacach porobily sie bad blocki. Dostalem nastepny nowy
> egzemplarz (tez z Chin) i padl po 1 dniu ! Jutro go odbieram, ale az
> strach go znowu pakowac do kompa.

Mam niestety podobne doświadczenia, ostatnio wymieniłem po kolei 2 dyski
Seagate 120 GB SATA i powiedziałem sobie nigdy więcej. Nic nie zrekompensuje
mi straconych nerwów i czasu na kilkakrotne stawianie kompletnego systemu.
Od 4 miesięcy użytkuję bez problemów dysk podobnej pojemności produkcji WD.

Mad