Re: przegrzewanie się dysku w notebooku?

Autor: MacKozer <mackozer_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 16:51:38 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cnsp12$kvk$1@opal.icpnet.pl...
> A co mówi na ten temat instrukcja obsługi?

Nic nie mówi, bo jej nie ma.
Jest to notebook z drugiej ręki - czyli używany

>Skoro pracuje na biurku to
> tam go używaj

Trochę bez sensu uwaga (jak wszystkie z resztą).
Notebooki czy laptopy to komputery przenośne
nie koniecznie do zastosowań na biurku.
Czasami niestety zaa biurko musza wystarczyć moje kolana...

>, raczej mało prawdopodobne jest znaleźć tam miejsce na
> dodatkowy wentylator i wpięcie się gdzieś z zasilaniem.

Gdybym miał na mysli wiatraczek to bym się o wiatraczek zapytał...
Myślałem o jakiejś foli, jakimś materiale, który mógłbym pod notebooka
podłożyć
kiedy pracuję na nim w warunkach "nie biurkowych".