Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 16:30:19 MET

Pszemol wrote:

> No niestety - nie ma tej uczciwości. Okradani sprzedawcy muszą
> przenosić te straty na tych, którzy kupują laptopy w detalu,
> a potem wszyscy się dziwią, dlaczego wszystko takie drogie...

IMHO nie ma raczej co "płakać". Sprzedawcy są warci swoich klientów - i
wśród jednych i drugich nie brakuje delikatnie rzecz ujmując
"kombinatorów" podobnie jak zdarzają sie czasem całkiem uczciwi..

> Nasze polskie piekiełko. 50 lat komunizmu i własności niczyjej robi swoje.

No nie wiem - np. kupjąc w USA (wysyłkowo, ale jako rezydent) trafiałem
na niezłych naciagaczy/oszustów czasami.. a oni raczej komunizmu nie mieli..

Pozdrawiam