Re: celeron 466 bez wentylatora?

Autor: P.Ulaszewski <piotrkn22_I_HATE_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 16:34:57 MET

Użytkownik "ToMasz" <witu@polbox.KOM> napisał w wiadomości
news:cnso3e$ncb$1@inews.gazeta.pl...

> witam
> włąsnie dostałem komputer compaq do wskrzeszenia. zagladam do srodka,
płyta
> z intelem 810 wszystko zintegrowane, procek..... celeron 466 radiator,
brak
> wentylatorka. otwieram drugi - to samo - brak wentylatorka. Dlaczego to
> cholerstwo sie nie przegrzewa? Jakas specjalna seria czy liczą ze zasilacz
> jest na tyle blisko radiatora......
> ToMasz
> PS
> ile cos takiego moze byc warte?
> [...]

Kiedyś miałem taki sprzęt. 3D mark 2000 w rozdzielczości 640x480 (a nawet
800x600) idzie płynnie. Natomiast jeżeli chodzi o 3D mark 2001 to sprawa
wygląda beznadziejnie. Po zainstalowaniu dodatkowej kości 64MB (PC100)
większość gier wyprodukowanych przed 2002 rokiem powinna hulać bez problemu
(oczywiście w 640x480).