Re: Jak zrobic cichy serwer ?

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 09:57:14 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cns711$4mj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Chcialbym postawic cichutki serwerek dla kilku userow. I mam pytanka :
> 1) Jaki proc mozna spokojnie puscic bez wiatraka ? Intel 166 mmx ? Mzoe
> jakis celeron rzedu 300 MHz ?
> 2) W jaki sposob mozna zasilic taki sprzet ? Chodzi o to, czy moge np
> zastosowac jakis zasilacz rzedu 150 W (zakladajac, ze pociagnie ta mala
> maszynke) i wyciagnac z niego calkowicie wiatrak ?

Z pytania wynika , że ma być tanio ... (bo gdyby nie to Dell produkuje ciche
komputerki)
podpowiem w ten sposób;
miałem w łapkach 486 IBM (ta 486 była w wersji laptopowej), dość duży
radiator na procku bez wiatraka, w zasilaczu cichy wiatraczek załatwiajacy
obieg powietrza w całej obudowie (płaski desktop)
konstrukcja mechaniczna zasilacza była tam nietypowa; długi i wąski
umocowany wzdłuż jednej ze ścian obudowy...
Na Twoim miejscu rozejrzał bym się za czymś w tym stylu (obudowa)
a , niektóre procki intela na slot1 nie miały wiatraczka tylko radiator
większy niż stosowany z wiatraczkiem...
Włodek