Re: Laptop do gier...

Autor: bArT <baartekNO^SPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 09:49:20 MET

Użytkownik "SotY" <soty@olimp.unis.pl> napisał w wiadomości
news:cnrums$7sf$1@news.onet.pl...

> lol... dobre... mam laptopa HP z prockiem barton 2800+ (wersja mobile) i
> jakos nie zauwazylem, zeby "topil plastikowa cerate". Podczas normalnej
> pracy (internet, word, excel) wiatrak na procku jest wylaczony i chlodzi sie
> tylko pasywnie (wersja mobile czyli zmniejsza automatycznie predkosc procka
> przy malym obciazeniu) a gdy odpale jakies bardziej wymagajace aplikacje
> (PhotoShop, jakies divxy, gry) to wiatrak zaczyna pracowac na pelnych
> obrotach ale dalej obudowa pozostaje co najwyzej lekko ciepla ale na pewno
> nie goraca.

Witam,

    Mama compaqa P4 3.0 HT z radkiem 9600 128, co prawda jak odpalam FarCrya,
albo jakas inna wymagajaca gre to moj laptop zamienia sie w farelka i bucha
cieplym powietrzem ze wszystkich dziur ;P Przy okazji to nadchodzi zima, wiec
sie przyda troche ciepla w domu hehe. Tak powaznie to faktycznie grzeje sie
malenstwo - no ale pracuje na wysokich obrotach, szczegolnie karta grafiki. Przy
filmach jest luz tym juz sie P4 zajmuje. Oto link to testu laptopow z kartami
graficznymi, moze Cie naprowadzi:

http://notebook.cz/hwi32/ostatni.txt

Jesli chodzi o cene IMHO, to nie dasz rady kupic nowego laptopa do gier w takim
przedziale jak podales, oczywisie zalezy jakie gry masz na mysli, ale jesli to
fc, doomy czy hl2 to zapomnij;)

--
pozdr
bArT