Re: Jak zrobic cichy serwer ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 11:38:39 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cns711$4mj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Chcialbym postawic cichutki serwerek dla kilku userow. I mam pytanka :
> 1) Jaki proc mozna spokojnie puscic bez wiatraka ? Intel 166 mmx ? Mzoe
> jakis celeron rzedu 300 MHz ?
> 2) W jaki sposob mozna zasilic taki sprzet ? Chodzi o to, czy moge np
> zastosowac jakis zasilacz rzedu 150 W (zakladajac, ze pociagnie ta mala
> maszynke) i wyciagnac z niego calkowicie wiatrak ?

Widzialem juz dwa typy COMPAQow - jeden to byl Pentium 233, drugi to bodajze
Pentium II 350MHz.
Oba chodzily nadzwyczaj cicho.
Na procesorach byly jedynie duze radiatory, jedyny wentyl to w zasilaczu,
ktory tez (o dziwo) byl wyjatkowo cichy (zwlaszcza iz do nowych taki sprzet
nie nalezy). Ogolnie bardzo udana konstrukcja i komfortowa praca kompa.

Takie Compaqi mozna dorwac na aukcjach w necie stosunkowo latwo i nie tak
drogo.

Pzdr.
RB