Re: Pentium III 800 - co zamiast?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 06:42:59 MET

> Tak, a jeżeli obecny zasilacz to Codegen, L&C
> lub podobne badziewie 300W @ 140W i spali kompa ?
> To na pewno się rozpłacze :/

Moje zdanie jak najbardziej pokrywa się z Twoim, sam kiedyś złożyłem 4 kompy
z tanimi obudowami (na żądanie znajomych) i kilkanaście na potrzeby firmy z
obudowami Enlight. Wszystkie tanie zasilacze zepsuły się w ciągu 2 lat, na
szczęście tylko zasilacze, natomiast Enlighty żyją do dziś.

Myślę jednak że możnaby przeprowadzić przeróbkę na raty - zasilacz wymienić
na końcu. Jeśli do tej pory działał, podziała jeszcze miesiąc.

Paweł