Re: Pentium III 800 - co zamiast?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:35:53 MET

Użytkownik "Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cnqrpt$sn7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie opłaca się. Polecam sprzedać te wszystkie graty np. na Allegro i kupić
> sobie najtańszego AMD Semprona czy Celerona D. Pamięci też będą do
wymiany -
> nowe płyty na ogół wspierają już tylko DDR. Spróbuj zobaczyć za ile
> sprzedasz stare graty i ile będą kosztować nowe - zobaczysz że jest sens.
Co
> więcej - nowa platforma umożliwi tanią i łatwą rozbudowę.

...tanią i łatwą rozbudowę.
...tanią i łatwą rozbudowę.
...tanią i łatwą rozbudowę.

to chwyt marketingowy stosowany przez sprzedawców :)))
Z doświadczenia wiem, że jak przychodzi czas (i pieniądze) na rozbudowę to
jest ona nieopłacalna....

Płytę główną i procesor wymienia się za każdym razem....
Standardy zmieniają się zbyt szybko....

Lepiej od razu kupić coś co pochodzi przez parę latek.
Po drugię nie polecam kupowania niczego najtańszego,
w szczególności zasilacza...

Na oszczędzaniu jeszcze się nikt nie dorobił... nawet banki...

ax