Re: Pentium III 800 - co zamiast?

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 02:45:07 MET

"Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> skrev i meddelandet
news:cnqrpt$sn7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie opłaca się.

Troche nie chce mi sie w to wierzyc ;-)

> Polecam sprzedać te wszystkie graty np. na Allegro i kupić
> sobie najtańszego AMD Semprona czy Celerona D. Pamięci też będą do
wymiany -
> nowe płyty na ogół wspierają już tylko DDR.

Ale po co? Nie ma procesorow lepszych od PIII 800Mhz, ktore by pasowaly do
mojej plyty glownej?

> Spróbuj zobaczyć za ile
> sprzedasz stare graty i ile będą kosztować nowe - zobaczysz że jest sens.
Co
> więcej - nowa platforma umożliwi tanią i łatwą rozbudowę.

Widzisz, problem polega na tym, ze ja juz kupilam pare nowych, markowych
rzeczy i na pewno sprzedanie ich mi sie nie oplaci. Jesli okaze sie, ze nie
da sie zamienic procesora, nie bede w niego wkladala juz zadnych pieniedzy.

dzieki, magda