Re: Pentium III 800 - co zamiast?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:50:49 MET

> Wymienilam dysk, nagrywarke, karte graf, dodalam pamieci i ... niewiele
> sie
> zmienilo. Chyba czas na nowy procesor.
> Jaki bedzie pasowal w miejsce dzisiejszego Pentium III 800?
>
> Nie wiem jaka mam karte, w kazdym razie chyba Dell'a, rocznik 2000.
>
> dzieki, magda

Nie opłaca się. Polecam sprzedać te wszystkie graty np. na Allegro i kupić
sobie najtańszego AMD Semprona czy Celerona D. Pamięci też będą do wymiany -
nowe płyty na ogół wspierają już tylko DDR. Spróbuj zobaczyć za ile
sprzedasz stare graty i ile będą kosztować nowe - zobaczysz że jest sens. Co
więcej - nowa platforma umożliwi tanią i łatwą rozbudowę.

Paweł