Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: ksmx <ksmx_spamnothanks__at_plusnet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 01:05:10 MET

Użytkownik "Michał Mazurek" <mazzy@langusta.pl> napisał w wiadomości
news:cnr89o$ie$1@nemesis.news.tpi.pl...
> chyba sie zle rozumiemy. sypie mi sie laptop ktory kupilem w niemczech. I
> niemcow sukinsynow chcem wycyckac a tak na prawde chcem zeby dali mi
> nowego
> bo ten ktorego mam to dlugo nie pozyje. juz raz byl w serwisie - w sumie

Pomijam kwestie uczciwosci takiego podejscia.

Do twojej wiadomosci, zepsuj go zapalniczka, tą co kopie prądem.
20kV uszkodzi każdą elektronikę. Proponuję zacząć od modulu
pamięci albo od razu go rozkręć i walnij w procesor.

Jak już go zepsujesz to życzę Ci aby nie uznali gwarancji
i wykryli całe to matactwo. Kto mieczem wojuje od miecza
ginie.

A tak poza tym, skoro sie sypie to po co go psuć?

ksmx