Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Michał Mazurek <mazzy_at_langusta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:24:07 MET

chyba sie zle rozumiemy. sypie mi sie laptop ktory kupilem w niemczech. I to
niemcow sukinsynow chcem wycyckac a tak na prawde chcem zeby dali mi nowego
bo ten ktorego mam to dlugo nie pozyje. juz raz byl w serwisie - w sumie
wymienili mi plyte glowna ale .....ahhh szkoa gadac..... Nie kupujcie
notebookow gericoma !! to jeden wielki syf
sa tanie ale szybko sie psuja :>

Użytkownik "Bob" <bogdansz.usuntoboniedojdzie@silesianet.pl> napisał w
wiadomości news:cnr6j2$lum$2@nemesis.news.tpi.pl...
Michał Mazurek wrote:

> Witojcie ludziska
> mam laptoka co mi gwarancja sie konczy
> chcce go tak dobic zeby mi dali nowego..
> macie jakies pomysly ??
>
> Pozdrawimm
>
> Mazzy
> mazzy

Jak widać do chorego rynku, doszli jeszcze chorzy klienci. Niedługo
wszyscy przestaniemy pracować i zaczniemy się nawzajem okradać.

Pozdrawiam i życzę minimum elementarnej uczciwości

Bogdan