Re: Cyfrowe wyjście z CDROM do karty...

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:34:19 MET

w.p. wrote:

> Witam!
>
> Postanowiłem w ramach zdobywania nowych doświadczeń podłaczyć CD-ROMa
> cyfrowym kabelkiem co karty dźwiękowej (Terratec Sky). No i... nie
> działa :)

Chociaż moze po IDE bedzie to samo? Bo wtedy tez leci przez kartę jak by
nie było... Ale to chyba bedzie bardziej stresujące dla mojego procka (a
  ponieważ ma tylko 400 MHz to ma prawo być zestresowany), no i może mi
się dźwięk z CD haczyć - straszne do czego prowadzi ta technika :)

P.S. Dźwięk cyfrowy z CD pod foobarem ładnie działa - niestety po IDE :|