Re: Kontroler USB

Autor: Piotr Kalisz <tamipiotr_at_SPAM.poczta.fm>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 17:09:27 MET

Użytkownik "WojtasJD" <not@now.pl> napisał w wiadomości
news:ug_nd.29960$ha.21344@news.chello.at...
> Użytkownik "Piotr Kalisz" <tamipiotr@SPAM.poczta.fm> napisał w
wiadomości

> taka ?:
> http://www.soyousa.com/manuals/586supp/5VA22.PDF

Dokładnie ta sama

> ja tu widze zlaczki J6 i J7 - wyprowadzenia portow USB0 i USB1

Zaglądam do skrzynki i co widze, sa J6 i J7, a w serwisie powiedziano mi,
ze nie ma na płycie mozliwości ich podpięcia.

> jesli na tej plycie sa te zlaczki (dwa po 5 szpilek) to nie potrzebny Ci
> kontroler bo siedzi na plycie

A jezeli jest tak jak napisalem (tzn. pomimo, ze jest na plycie, to
pozostawiam kontroler PCI), to ma jakis wpyw na dzialanie...

> Potrzebny jest sledz z dwoma gniazdkami USB od ktorych ida przewody
> zakonczone wtyczkami jednorzedowymi 5-pinowymi (wykorzystane sa 4
> a jeden sluzy do desymetryzacji tak bys odwrotnie wtyczki nie wlozyl)

OK, dziekuję za informacje, jutro zaraz to podlacze, oczywiscie jak kupie
sledzia z dwoma gniazdkami USB od ktorych ida przewody
zakonczone wtyczkami jednorzedowymi 5-pinowymi, ciekawe ile kosztuja? i
czy jest to latwe do montazu.

> w BIOSie plyty wlaczasz kontroler USB znajdujacy sie _na_plycie_;
> jak chcesz zwolnic troche zasobow i wystarcza Ci dwa porty USB z
> zewnetrznego
> kontrolera USB siedzacego w gniazdku PCI to daj na disable.

OK.

> co do oprogramowania kabelka USB telefon - PC to posprawdzaj w
menedzerze
> urzadzen
> czy wszystko jest ok z kontrolerem USB,

Sprawdzam w men.urzdz. i z kontrolerem jest ok, zadnych wykrzyknikow czy
pytajnikow, zreszta myszka podpieta pod niego dziala ok.

> do czego sa przypisane poszczegolne COMy itd.

Tego nie rozumiem, gdzie pisze w kontrolerach o przypisanych COM'ach, bo
ja tego nie widzę (Win98SE) albo jestem slepy ;)

Piotr K.