Re: Kontroler USB

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:33:37 MET

> Zaglądam do skrzynki i co widze, sa J6 i J7, a w serwisie powiedziano mi,
> ze nie ma na płycie mozliwości ich podpięcia.

fajny serwis

> A jezeli jest tak jak napisalem (tzn. pomimo, ze jest na plycie, to
> pozostawiam kontroler PCI), to ma jakis wpyw na dzialanie...

i tak zdaje sie ze teraz masz wylaczony
moze sie przydac gdy zajmiesz drugi port USB a potrzebny bedzie kolejny

> OK, dziekuję za informacje, jutro zaraz to podlacze, oczywiscie jak kupie
> sledzia z dwoma gniazdkami USB od ktorych ida przewody
> zakonczone wtyczkami jednorzedowymi 5-pinowymi, ciekawe ile kosztuja? i
> czy jest to latwe do montazu.

 ok 15 pln ; montuje sie zamiast jednej karty (tracisz 'mechanicznie' jedno
PCI lub ISA)
i wtyczka do szpilek.
Wazne aby kupic sledzia USB z wlasciwymi wtyczkami (moga byc np z wtyczkami
2 x 3 piny do innych plyt, potem trzeba przerabiac i jak sie pomyslisz to
uwaleniem
urzadzenia USB sie moze skonczyc)