Realnie o R9550

Autor: Matrix <matrix_at_tajemnica.net>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:23:34 MET

na rynku sa karty roznych producentow (sa tez asus'y ale trudno je dostac)
sa wiec Gigabyte, Sapphire i HIS (GigaCube mnie nie interesuje)

wiem ze wszystkie te karty sa podatne na podkrecanie, Gigabyte ma
lepsze pamieci 4ns itp

prosze o konkretna odpowiedz kto juz podkrecal ktoras z tych kart i do
jakich maksymalnych stabilnych wartosci taktowania GPU/MEM udalo mu
sie dojsc bez montowania dodatkowego chlodzenia w stylu radiatory na
pamieciach albo wiekszy radiator i wiatrak
duzo pisza na necie ale nikt nie pisze czy ma dodatkowe chlodzenie czy
nie stad moje pytanie ile sie da wycisnac bez dodtakowych kosztow

--
Pozdrawiam
Matrix