Re: Realnie o R9550

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 16:05:42 MET

Dnia Sun, 21 Nov 2004 14:23:34 +0100, Matrix w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> prosze o konkretna odpowiedz kto juz podkrecal ktoras z tych kart i do
> jakich maksymalnych stabilnych wartosci taktowania GPU/MEM udalo mu
> sie dojsc bez montowania dodatkowego chlodzenia w stylu radiatory na
> pamieciach albo wiekszy radiator i wiatrak

Co prawda mam radiatory na pamięciach, ale nie zauwazyłem większych różnic
w wytrzymałości pamięci, więc podaję wartości. Na GPU jest wodne. Stabilnie
jest przy ustawieniach jak w sigu. Przy zwykłym, oryginalnym chłodzeniu
było podobnie, choć dziwię sie czemu. Karta to Sapphire z pamięciami 4ns.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB