A-Trend ATC 6240 v2.0 a możliwości rozbudowy

Autor: Websterrr <websterrr_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:26:17 MET

Posiadam kompa zbudowanego na płycie A-Trend ATC 6240 v2.0 Slot 1 (chipset
i440 BX), procesor Celeron 500 (7,5 x 67) Mendocino 370 pin PGA (na
przejściówce), 192 MB SDRAM, kartę nVidia Riva TNT2 M64 32 MB, HDD 40 GB
Seagate Barracuda i parę innych, mniej istotnych elementów. System Windows
Millenium.

W związku ze swoim sprzętem mam kilka pytań:

1)Czy komukolwiek z grupy udało się na tej płycie uruchomić procesor Intela
typu Coppermine? Z tego co wyczytałem w necie tylko v3.0 tej płyty ma takie
możliwości ale może...

2)Jaki najszybszy procesor udało się wam włożyć w tę płytę?

3)Jaką maksymalnie kartę graficzną mogę włożyć w tę płytę?

4)Chciałbym zaktualizować BIOS (mój obecny to Award Modular v4.51 PG z
26.11.1999). Wszystko co do tej pory znalazłem w necie było albo starsze albo
równie stare jak mój. Znalazłem nowszy BIOS na tej stronie:
http://rom.by/bios/A-trend/ ale nie jest on zbyt dokładnie oznaczony więc nie
chcę eksperymentować. Może ktoś z grupowiczów ma nowszy od mego BIOS lub wie
gdzie go znaleźć?

5)Jakiej wielkości HDD (maksymalnie) jest w stanie "pociągnąć" moja płyta główna?

Producent mojej płyty już nie istnieje więc nie mogę tych informacji znaleźć
na jego stronie. Ostatnio sporo czytałem na temat możliwości rozbudowy kompa w
oparciu o tę płytę i chodzi mi głównie o osobiste doświadczenia grupowiczów.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Pozdrawiam!!!

Websterrr