Re: gorący dysk

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 21:41:17 MET

Dnia Sat, 20 Nov 2004 19:06:57 +0100, ToMasz w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> OStygł - działa. przykręciłem do blachy, działa, ale jest znowu gorący, boje
> sie wąłczyc defragmentatora......

No co chcesz żeby Ci powiedzieć? Przecież to oczywiste że musisz założyć
chłodzenie. Jak masz wodne to pewnie został Ci jakiś wiatrak 80 mm.
Postaraj się tak zmodyfikować obudowę (a może da się bez modyfikacji) żeby
wiartak wwiewał powietrze z zewnątrz obudowy na dysk, możesz położyć też
jakieś stare radiatory na obudowę dysku. Jak dobrze to przemyślisz to
możesz puścić wiatrak na 5V, wtedy będzie niesłyszalny. Ja mam dokładnie
tak jak to opisałem i dyski mają max. 35 st C.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB