Re: Jak podniesc fsb w tym blaszaku?

Autor: Darek <skazooll_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 15:52:34 MET

Wonder wrote:
> Gdy podnosisz FSB, podnosi się też częstotliwość magistrali PCI. Może
> jakaś karta, może HDD nie toleruje zwiększonego taktowania. Miałem
> przypadek że HDD po zwiększeniu zegara o kilka MHz, całkiem się
> wyzerował. Trzeba było od nowa tworzyć partycje. To też Samsung, tyle
> że 2GB. Działa do dziś bez żadnych bad sektorów, ale po podniesieniu
> zegara, choćby o 1 MHz, zaraz się wywala.

No właśnie też mam podejrzenie o to. Ale z opinii które wysłuchałem, to
właśnie cecha starych hdd. Wszystkie nowe dyski tolerują podnoszenie
częstotliowści magistrali. Zresztą na moim dysku nic się nie kaszani. Zawsze
następuje zwis w chwili gdy pojawia się pulpit i zaczynają się ładować
ikony. Będę jeszcze próbował wymieniać grafikę.

pozdrawiam
Darek P.