Re: Powazny problem z partycjami :/

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 09:41:58 MET

"tCc" cnmtg0$q5j$1@inews.gazeta.pl

> mam taka nadzieje, ale teraz u mnie fdisk widzi tylko podzial na
> partycje podstawowa (ktora utworzylem jeszcze raz po skasowaniu
> i wydaje mi sie, ze rozmiar jest o kilkanascie mb mniejszy niz
> poprzedniej - moze to jest przyczyna?) oraz partycje rozszerzona
> (tylko wolne miejsce)

Nie kombinuj zbyt mocno.
W MBR niezależnie jest podane miejsce partycji rozszerzonej i podstawowej.
Skasowanie którejkolwiek z nich nie niesie automagicznie zmian w zapisie
położenia pozostałych partycji. (nie wiem, jak to jest z fdiskiem, bo go
nie używam, ale w ogóle -- nie niesie) O położeniu ,,dysków logicznych"
wiemy z tego, co jest zapisane w partycji rozszerzonej:

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/smieci/extended.gif

Tak więc jak najszybciej zapytaj Michała i uczyń dokładnie to,
co Ci poradzi.

E. :)