Re: padajace HD + zasilacz

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 09:38:52 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2004 22:58:24 +0100, lucassus w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> sprawdzalem napiecia na zasilaczach dwuch innych komputerow pracujacych
> u mnie w mieszkaniu, oba maja takie same napiecia zasilania, a nawet
> nieco wieksze.. i o dziwo pracuja bez problemow

Bo odpornosc dysków zalezy od dysku, modelu, producenta, technologii
wykonania itp. Mi, na starym zasilaczu padły te 3 Seagate'y o których już
pisałem, podczas gdy 2 lata starszy Quantum działał sobie bez problemów i
działa do tej pory. Przeżył tam gdzie Seagete nie dał rady :-) Ale i tak
wolę Seagate'a (jak Jerry :-)) bo mam ciszę.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB