Re: Notebook Toshiba - problem z matrycą

Autor: Peter <petergp_at_op.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 09:53:40 MET

Bardzo dziękuję za informacje , fakt matryca świeci na jasno i co zauważyłem
...... po włączeniu komputera zapala się matryca wiadomo na jasno , komputer
mieli dyskiem gdyż startuje i gdy powinno pojawić się już okno windowsa ,
muzyczka startowa z windowsa zaczyna grać wtedy następuję taki minimalny
skok w matrycy świeci nimalniej ciemniej .

pzdr Peter