Re: brak dzwieku (WinXPpro SP2)

Autor: Dariusz Nowak <dariusz.nowak_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 00:47:01 MET

cyberkid@chello.pI napisał(a):

> Jeśli karta działa pod starym systemem operacyjnym, to można
> podejrzewać, że jest ona sprawna, czyli problem z kartą leży gdzieś na
> linii sterowniki - system. Spróbuj zrobić rzecz następującą. Przejdź
> do menedżera urządzeń, wybierz kartę dźwiękową, potem właściwości i
> zakładka szczegóły sterownika - sprawdź, czy przypadkiem systemowi nie
> brakuje jakichś plików do poprawnego działania sterowników tej karty.
> Moje problemy z kartą onboard pod windowsem 98 se brały się stąd, że
> nie instalował się słownie _jeden_ plik (skądinąd obecny w instalce
> [...]

Hmm.. na starym WinXP jest o 2 pliki sterownikow mniej niz na nowszym i i
wszystko bangla, wiec to nie to :-(

Przetrzasnalem szuflade i znalazlem cos takiego: "CMI8738/C3DX PCI Audio
Device". Po zainstalowaniu sprzetu + sterownikow zadnych zmian. System nadal
milczy, a trudno uwiezyc w to, ze obie karty maja zwalone sterowniki.

Moze DirectX??
Jak to odinstalowac??