Re: brak dzwieku (WinXPpro SP2)

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 09:59:56 MET

Dnia Fri, 19 Nov 2004 07:49:33 +0000 (UTC), Dariusz Nowak napisał(a):

>Karta jest wlaczona w BIOS'ie. Po usunieciu sterownikow system od razu
>wykrywa nowy sprzet i instaluje na nowo. Karta jest sprawna - sprawdzalem
>podlaczajac stary dysk, na ktorym mam stary system - tam dziala, ale pod
>obecnie stosowanym milczy.

Spróbuj jeszcze tego (ściągnięte z oficjalnej strony Solteka):

When the Add New Hardware Wizard appears for installation of VIA AC97
audio codec, click the Next icon to complete the process. Because the
system does not build in the driver, the VIA AC97 will be taken as an
Unknown Device. Then, insert the Soltek CD to install the VIA AC97
driver. After the installation of VIA AC97, the driver will be
correctly detected by system.

(Na wszelki wypadek podaję polską wersję, w końcu nie każdy musi znać
angielski) - kiedy pojawi się kreator dodawania nowego sprzętu by
zainstalować sterowniki audio dla VIA AC97, kliknij na Dalej by
zakończyć proces instalacji. Ponieważ system nie posiada wbudowanych
sterowników dla VIA AC97, zostanie ona uznana za nieznane urządzenie.
Następnie włóż Soltek CD (ze sterownikami) by zainstalować sterownik
VIA AC97. Po instalacji sterownik powinien zostać prawidłowo wykryty
przez system.

Spróbuj ewentualnie zainstalować nowszą wersję sterowników ze strony
VIA: http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2 (jeśli się nie
mylę, to powinny to być te).

Programy do usuwania DirectX:
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=1066
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=2935
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=509
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4347

Byłbym jednak ostrożny z używaniem tego typu wynalazków - mam po
prostu złe doświadczenia z tym związane.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl