Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:52:54 MET

Dnia 2004-11-19 16:19, lev@k napisał(a):

> BTW - nie wiem czy to część realizowanej ostatnio systematycznie przez
> IIyamę strategii - ale znajomy pracujący w sporej sieci sklepów ze
> sprzetem twierdzi że od jakiegoś czasu w przychodzacych do nich
> fabrycznie nowych panelach tej firmy występują nieproporcjonalnie często
> różnego rodzaju "pixele".. Ale może to tylko zbieg okoliczności..

Jak kupowalem swoj monitor 3 lata temu to byl on wyprodukowany w
Japonii. Cena byla wysoka i porownywalna do Sonego - tutaj kazdy wie, ze
placi sie za marke a z jakoscia bywa roznie.

Pozniej nagle ceny ostro poszly w dol. Wynikalo to z faktu, ze produkcje
przeniesiono do Chin czy tez innych tanich azjatow. To nie moglo obejsc
sie bez spadku jakosci.

Pozdrawiam
Bartek