Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:19:53 MET

Bartek wrote:

> Przeciez nie moge pozwolic na to aby moi wierni czytelnicy mieli podobne
> problemy. Moim obowiazkiem jest ich przestrzec przed dzialaniem serwisu
> iiyama i cala marka.

No to IIyama Polska ma chyba problem ;-) Swoja drogą miło że osoby z
takimi "doświadczeniami" publikują je online - będę z /dużą/ rezerwą
podchodził do produktów tej marki, nie wspominając o polecaniu innym..
No, może poza najwiekszym wrogom ;-)
BTW - nie wiem czy to część realizowanej ostatnio systematycznie przez
IIyamę strategii - ale znajomy pracujący w sporej sieci sklepów ze
sprzetem twierdzi że od jakiegoś czasu w przychodzacych do nich
fabrycznie nowych panelach tej firmy występują nieproporcjonalnie często
różnego rodzaju "pixele".. Ale może to tylko zbieg okoliczności..

> Pozdrawiam
> Bartek

Pozdrawiam & powodzenia w zmaganiach ;-)