Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 19:26:49 MET

Bartek wrote:
> Tez tak mysle ale mam nadzieje, ze mma wieksza sile oddzialywania niz
> typowy Kowalski. Napisalem ponad 30 ksiazek o tematyce informatycznej,
> doczekalem sie tlumaczen na inne jezyki. Sprzedalem kilkaset tysiecy
> ksiazek na polskim rynku. Poza tym od czasu do czasu publikuje w prasie
> komputerowej.
Mi sie wydaje ze to nie jest problem tylko Iiyamy ale wszystkich
serwisów w Polsce. Ja jakos nie moge sobie przypomniec pozytywnych
kontaktow z serwisem. Nie zalezy to tez od branzy.
Ostatnio zostalem naciagniety na pewna naprawe (wprawdzie pogwarancyjna)
przez serwis FIATa ale to juz NTG.
Widzialem od wewnatrz serwis elektronarzedzi.
Polityka jest taka zeby wepchac towar klientowi a pozniej to niech on
sie juz martwi.
Dziwne jest to ze te same firmy dzialaja inaczej w np. USA lub UE!
Widac po tym jak nas traktuja :-(

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660