Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 16:10:34 MET
Message-ID: <cnl2ef$f6c$1@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Bartek wrote:
> Jedynym wyjsciem jest powolanie bieglego, ocena stanu monitora i jezeli
> biegly potwierdzi moje slowa to mode oddac sprawe do sadu.

Ale opinia bieglemu bedzie ze stanu obecnego. Ciezko bedzie Ci zalatwic
opinie ze "uszkodzenia powstaly _na pewno_ w czasie obowizaywania umowy
gwarancyjnej", chociaz Twoje reklamacje moga pozwolic dac wiare takiemu
twierdzeniu.
BTW: wziales pod uwage, ze czas obowiazywania gwarancji przedluzany jest
o czas pobytu w serwisie?

WL
Received on Fri Nov 19 16:15:19 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Nov 2004 - 16:51:18 MET